I.Boice | Iranian Boice Community


یه ویدئوی کوتاه از پشت صحنه ی یکی ار فن میتینگ های آلبوم Can't stopکه توی تاریخ 2014.04.07 برگزار شده!

توی این ویدئو جونگ شین میگه هیون مریضه و بهش اشاره میکنه و میگه اون جانشینه بهش توجه نکنید و ... :)))

حجم دانلود: 5MB


نظرات شما عزیزان:

مهسا19
ساعت2:35---16 دی 1393
قربونت برم
پوران سرعت نتم از داغون گذشته امشب اگه تو فیس جوابتو ندادم نگی دررفتی!
پاسخ: نه عزیزمممم! سرعت منم خیلی پایین بود! ویدئو هایی رو که فرستادی باز نمیشد ببینم!


مهسا19
ساعت2:02---15 دی 1393
نه احساس کردم شاید کسی بخواد چیزی بگه
ممنون
آره مخصوصا که همیشه جلو چشمت بوده!!! یا یه وقتایی مطمئنم که دارمشا ولی انقد پیدا نمیشه که واقعا شک می کنم! حالا اگه بهم ریخته بود یه چیزی! من همه ی فایلام اسم گذاری شده و مرتب و فولدر بندی شده است جای هرچی معلومه بازم گم می کنمشون! بعد دوستم برمی گرده بهم میگه چه حالی داری تو!!!! حالا اینکارو می کنم وضعم اینه...
وااای بیانه من چرا انقد حرف میزنم! سر درد دلم باز شده خخخ
پاسخ: اخ دقیقا! ینجا خونه خودتونه هرچقدر دلتون میخواد درددل کنید من سروپا گوشم ^^


Nikoo
ساعت12:32---14 دی 1393
اين دوتااتيش پاره بچرواذيت ميكنن...هيون چه نگاه مظلومانه اي ميكنه اونجا...
خنده ي يونگي عالي بود)
من خيلي ازاينجورچيزادوس دارم عالي ميشه بزاريشون*^▁^*
پاسخ: حتما عزیزم .روزهایی که خبری نباشه براتون ویدئو میذارم!


مهسا19
ساعت2:50---14 دی 1393
یادم نیست اینو دارم یا نه! واقعا وقتایی که قاطی می کنم سر داشتن نداشتن یه ویدئو می خوام منفجر شم! پیدا هم نمیشه لامصب ببینم هست یا نیست!!!!! آخه من همینجور دان می کنم هنوز وقت نکردم همه رو ببینم وگرنه به احتمال زیاد یادم می مونه! :| چیه خب شمام یه شهر دیگه دانشجو بودین هزارجورم کار سرتون ریخته بود وقت نمی کردین! تازه فقط اینا که نیست گروهای دیگه ام هستن درسته در حد سی ان نه ولی دنبالشون می کنم!
نه نمیشه! (که هیون و مین از یونگ و شین یاد بگیرن)
الهی بمیرم براش...
پاسخ: کسی اعتراض کرد مگه بهت؟؟؟ ما درک میکنیم :)) وای وقتی ویدئو رو پیدا نمیکنی مصیبته!!!! :(


yas
ساعت23:50---13 دی 1393
به به خیلیم عالی!!!!
کاره جالب انگیزیه
جونگ شین یه هفتس که خبری ازش نیست, البته تو اینستا
پاسخ:خواهش میشه :) اره خبری ازش نیس! دلمون تنگ شده براش


houra
ساعت23:27---13 دی 1393
سلام پوران جونم خوبي دلم حسابي براي اينجا و شماها تنگ شده بود توي اين مدت كه نبودم من از افسردگي مردم شما و اقا هاديم وبو تركوندين واقعا دستتون درد نكنه اين مدت همش درگير اسباب كشي و بي نتي بودم چون داريم خونمونو عوض ميكنيم لي تا بتونيم بريم خونه اصليمون بايد يه چند ماهيبريم يه خونه ديگه اين يعني كلي درد بي نتي و دوري از شما الان هم اومديم مهموني خونه خواهرم منم بااينترنتشون سريع اومدم اينجاهم براي عذر خواهي ازنبودنم هم تشكر فراوان از زحمتاتون از امروزم هر جا نت گير بيارم حتما سر مي زنم و سعي ميكنم نظر بدم لبته در تلاشم تا اينترنت اين تبلت ..... رو با سيم كارت راه بندازم ولي يه ذره زمان بره چون گير ميكنه راستي پستايي كه تا اينجا ديدم واقعا عالي بودن دستتون درد نكنه دعا كنيد اين تبلت منم راه بيفته بازم پوران جونم خيلي خيلي ممنون راستي اين طرحتونم واقعا عاليه دستتون درد نكنه
پاسخ:سلام عزیزمممم خدا نکنه خانومی الهی درکت میکنم ماهم اثاث کشی داشتیم! نت نداشتن خیلی سخته!مرسی که میای و نظر میذاری عزیزم انشالله نتت زود درست میشه :-*


ارورا
ساعت22:19---13 دی 1393
بچه ام جونگ هیون همیشه مظلوم واقع می شه،ولی انقدر شعورش بالاست که از دیوار صدا در میاد از این بشر صدا در نمیاد!معرفت و مردونگی ازش چکه می کنه!
جونگ هیون یه دونه س واسه نمونه س!
پاسخ: جونگ هیون یه دونه اس بقیه هم نمونه ان D:


آرامیس
ساعت22:00---13 دی 1393
مرسی. اینو دیده بودم.ولی نداشتمش.
هیون وقتی تمرین میکنه به هیچی توجه نمیکنه.خخخخ.یونگ هوا غش کرد!
این شین و یونگ باید از مینی یاد بگیرن.چقد با شخصیته این بچه.

پاسخ: خخخخخ نمیشه مین و هیون از اینها یاد بگیرن؟ :)))) اینجوری باحال تره


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: پوران ׀ تاریخ: شنبه 13 دی 1393برچسب:, ׀

CopyRight| 2009 , cnblue1.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com